BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Valentine's day broken heart, url

Thursday, April 5, 2012

sorg pun x phm aku....

Ari nie malang sungguh nsb aku...tersentap...td pg ada meeting...aku x msuk...x sangka mse meeting 2 bos ada ckp psal aku...walaupun x sbut nme...tp aku tau ayat 2 dituju utk aku...slh ke aku luahkan mslh aku kat fb?? fb aku...aku x de spe2...hdup aku keseorgan...1 lg...aku luahkan kat fb aku sbb aku nk org2 yg sakitkan ati aku 2 tau...tau prasaan aku...dieorg x tau...aku x mcm dieorg...aku sorg2 je kat dunia nie...mslh aku...aku tanggung sorg2...fmily aku?? hmmm...dieorg x tau ape yg aku tanggung slme nie...kwn2?? x sume kwn2 leh phm...dieorg pun ada mslh sndri...aku da x larat nk pndam sorg2...sbb 2 aku luah kat fb...aku da pnat...pnat brcnta...pnat dipermainkan...da hdup aku mmg mcm nie...hdup sorg2...aku sunyi...ingt ble da jauh ngan fmily...aku da bebas...bebas bkn yg keterlalulan...aku btl2 sunyi dlm hdup nie...mcm hdup aku kosong...ya allah...bg aku kekuatan utk tempuhi sume nie...aku da x larat...kadang2 trpk nk lari dri sume org...nk g tmpt yg org x knal aku...snang...x de org tau psal aku...aku hanya insan yg lmah...knplah ssh nk dpt seseorg yg leh memahami aku??aku x ssh kan hdup spe2...dieorg x tau keadaan aku...aku x de adk beradik...aku sorg2 je...kdang2 aku da x kuat...tp aku sbr je...da lah ngan mslh nset aku yg x dpt2 lg...aku cume perlukan seseorg yg leh hdup ssh n snang ngan aku...tp??? Pas nie aku bertekad...aku nk wat hal sndri jelah...sume mslh aku luahkan kat blog atau diari aku...x de spe2 yg tau...snang...fb aku pun aku da ttup...x tau smpai ble...skrg aku btl2 da rse nk brhnti je kje dri sni...sume wat x kje...aku wat sume x btl...yela...aku kan kontrak je...aku sdr spe aku... Ya allah...bg aku kekuatan utk tempuhi dugaan yg kau berikan kpdku ini...aku btl2 da x mampu...da x kuat..ya allah...

0 comments: